I love you swedish man


Dagens höjdpunkter:

1. Benjamin gör nummer 2, chokladpuddingstyle, och morsan har glömt lägga ner våtservetter.
2. Benjamin spottar på hönsen i valla.
3. Benjamin sover --> Jag sitter på en bänk i rydskogen och spelar snake på mobilen. Man i sina bästa år med hund (Donna) går förbi:

-"Jag väntar på min fru"
-"Jahaja"
-"Hon är 1300 mil härifrån"
-"Ush då"
-"Hon vill så gärna komma hit, men hon måste fixa med visum och sånt där tjafs. Och vet du hon tror att här i Sverige VÄLJER vi våra ambassadörer och sånna gubbar. Du vet sånna som bestämmer om hennes visum och sånt"
-"Jaså"
-"Jodå serru. Men snart kommer hon hit, stackarn har varit änka i nio år, ingen har fått röra henne. Men nu får hon ju mig"
-"Var är hon ifrån då?"
-"Filipinerna" (SUPRISE)
-"Har ni träffats?"
-"Nejnej, men vi ska nu när hon kommer vet du. Du vet hon sms:ar och mailar varenda dag. 'Hello sweetheart, oh my sweetheart' 'I love you swedish man'. Hela tiden vet du, sweetheart"


Jag får även läsa hans sms han fått om hur hon längtar efter att han ska explodera i hennes vagina. Hon gillar sånt vet du. Det är inte porr, bara lite mjukporr. Lite sexpoesi. Skickar det varje kväll. Hon gillar sånt vet du.

Att jag alltid ska stöta på de där drömpojkarna. Förra veckan ringde en Johan som ville att jag skulle vara barnvakt åt hans barn och stönade i telefonen när jag berättade om mig själv. It's rainin' men så att säga.

Kommentarer
Postat av: madde

haha, låter precis som willy, en stammis på snoddas. han råkade inte ha en typ schäfer till hund?

2009-08-18 @ 09:21:44
Postat av: Ankan

hahaha! jooo!! o han hette fan willy ja! gjorde vykort o grejer? :P

2009-08-18 @ 09:35:16
Postat av: madde

hahah jaa, han kommer jäämt in på snoddas och försöker sälja dom där jävla vykorten, chefen brukar springa och gömma sig när han kommer :D

2009-08-19 @ 10:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0