Framförhållning


Kan vara att ha tenta på torsdag och fortfarande inte läst ett dyft i boken. Tur att jag inte ens skriva tentan eftersom jag prioriterat att åka på hultsfred just precis den dagen.
Det kan också vara att återigen komma på att ja just det, seminarie på tisdag, en söndagkväll när man mår illa bara av tanken att ens försöka resa sig upp ur sängen.
Tur att man kan cruisa med pappa i nya bilen och dreggla lite på sätena under världens bästa powernap, för att sedan komma hem, spilla kaffe i hela sängen och pallra sig iväg till Hamngatan 16 c och äta kladdkaka med lite random brudar.


Helgen var i alla fall suverän! Favorit i repris med fest på min balkong (till grannarnas förtjusning), platens x 2 (båda gångerna slutade det hela med att jag gick hem med helt nedblodade fötter, hejdå vita klackskor), grillning och mycket glid i nya bilen.

Nya bilen är förresten inte dum. Inte dum alls. WROOOOOOOOM säger det bara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0