Hultsfred 09


Helt. Jävla. Död.

Tog minst en halvtimme att tvätta bort all skit, och ändå är jag inte helt ren än. Magen vrider och vänder sig som tvättmaskninen som går på högvarv med alla fuktiga och leriga kläder. Ögonlocken är som tegelstenar och fötterna känns som två stora klumpar.
Plånboken var lerig (och lite möglig?) och fick slängas. Mobilen, engångskameran och alla kontanter som fanns i plånboken ligger nånstans, gömda under leran framför hawaiiscenen.

Men FY FASEN. Vad kul jag haft! =D

Världsrekord i baguetter, skålar och dåliga skämt (nivån på humorn verkar av någon anledning sjunka för var dag som går på festival). Bästa spelningarna var The Sounds, The Killers, Timbuktu, Kings of Leon och Winnerbäck solo.Sen måste jag ju säga att det här inte var helt fel det heller.Det stank piss vid vårt tält och ingen fattade varför vi ville bo där, men tillsammans med 7 sköna typer från berg och ljungsbro klarar man det mesta! Hörde jag en skål?! :D


Kommentarer
Postat av: Victor

Peter bjorn and john var riktigt bra faktiskt :) Killers var en besvikelse..

2009-07-12 @ 19:20:36
Postat av: Anton

Att du gjorde! Platens ikväll frågetecken? ;)

2009-07-12 @ 22:44:52
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Ankan

Killers va ju grymma victor! :D



Platens för fa-an! tar med stol och mjukost!

2009-07-13 @ 09:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0