mitt liv som barnvakt


Att hänga med Benjamin 10-16 varje dag kan faktiskt vara riktigt spännande. Till exempel kan man bonda med alla päron i lekparken. Igår stod jag till exempel och snacka hultsfred med en farsa. Han var där när det var allra första gången.
Annars kan man ju få höra om en 4 årig killes knappsamling, skaffa ragg i form av Gertrud 2.5 år åt "lillkillen" som hon ropade efter honom, tog honom i handen och drog med honom till gungorna.
Sen kan man ju gå hem till mig och upptäcka killen stå och spana in barskåpet när man själv stått i köket och fixat mellanmål (naivt av mig att tro att han faktiskt satt i soffan och kollade på shrek).

Att fjärrkontrollen åkte i golvet och nästan farsans GPS likaså var ju bara en liten extra krydda.
Men söt är han! Och idag ska vi få leksällskap i form av Andrea i lekparken.

Så vill ni ha tag i mig, trädgårdsföreningens lekpark!

Och GRATTIS KRISTIN på 20 årsdagen! =D


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh här också!

Tack Ankan :D Puss!

2009-07-14 @ 10:39:04
Postat av: Anton

fatta när du lånat mimmi också, vilket party det blir!

2009-07-14 @ 14:09:41
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Ankan

Anton, ska jag låna mimmi alltså? :P :D

2009-07-14 @ 16:47:42
URL: http://hejsvejsva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0