wrooooom!


Idag har min pappa gått runt och set ut som en sjuårig kille som precis fått en stor leksaksbil. Idag har min snart 55-åriga pappa köpt en .. ja.. en leksak. En bil. Leksak. Bil.

Och fint skare va!

"Man måste ha ägt en BMW nån gång i livet" sa han. Och nu står den där. Och det finns en reviderad form av instruktionsboken som inte är så tjock, som jag "jättegärna får låna och läsa" om jag vill.
Ikväll har han varit ute och åkt flera timmar och stod i köket när vi kom hem. Nöjd som få. Med en kall öl. Och ett stort flin.

På lördag har jag blivit lovad ett provåk. Ryktet säger att jag till och med ska få köra!
Jag och mamma fick i alla fall en egen gemensam bilnyckel. The ladies liksom.



Kommentarer
Postat av: eve

HAHA

2009-07-03 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0