Min polare Per


Är inte farsan världens sötaste när han knackar på dörren och ber om ursäkt för att han "lät så negativ igår kväll". Det vill säga, när han innan läggdags kom in för att säga god natt och snacka lite, och frågar om jag "tror det är lättare att få jobb i Göteborg"? när jag bollar framtidsplaner.

Han hade tänkt på det hela dagen och fått så dåligt samvete. "Det var inte meningen att det skulle låta så negativt, det kan ju va kul att bo i Göteborg. Klart du ska pröva, man måste va lite hejsvejs va."
Kunde inte sagt det bättre själv.
Pluspoäng till Per S asså.


Kommentarer
Postat av: Anton

cool kille det där

2009-06-15 @ 16:29:10
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Malin

Den där Per alltså! Hört att han har en ganska schysst bror också ;)

2009-06-15 @ 23:17:43
URL: http://rockdoll.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, de är ju inte mycket som kan konkurera med Per, men, hans bror ska enligt källor vara helt ok. De är ju trots allt släkt. Allra bäst ska dock deras döttrar vara vad jag vet. De yngsta då givetvis.

2009-06-15 @ 23:25:00
Postat av: Angelica

Anonym skulle kunna vara jag

2009-06-15 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0