Släkten är inte alltid så dum


Hade det typiskt trevligt i lördags med släkten på andra sidan gatan. Det va grillning, öl, kubb, spökhistorier och allt det där som hör den sidan av släkten till. Inte så dumt alltid faktiskt!

(Och jag vet att det är alldeles för många bilder och som vanligt är 99% av dem på Andrea men det kan liksom inte hjälpas. Speciellt inte när hon går och bär på en bag in box runt 23 hugget)





















Nu är jag typsikt jättemätt efter att ha värkt i mig frukostbuffé på Scandic (som jag var snäll och bjöd morsan på som morsdagpresent) så nu har jag gjort mig förtjänt av en powernap innan jag ska börja tagga tandläkaren.


Kommentarer
Postat av: Kristoffer Andersson

Haha, skön blogg!

2009-06-02 @ 20:53:36
URL: http://neppare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0