Kvarteret nästan tömt på människor och känslor, ingen rörelse någonstans


UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHRRRRRRRKKKKK.

En sån dag. Big time. Allt som går att tänka för mycket på går på repeat i mitt dumma lilla huvud. Överanalysera, gräva gräva gräva, överdriva, grubbla, tänka, planera. Meningslös hjärnverksamhet som helt klart borde läggas på något annat. Typ stoppa världssvälten, klimatsmarta idéer, ja, lite korsord vore fan i mig bättre.

Men nehejdå. Lite tråkig musik till det och tänk lite mer. Du kan inte låta bli va? Sätt på nån sorglig jävla youtubevideo också så kanske du kan klämma fram ett par tårar också.

Så vad har vi då på dagens hjärnverksamhetsagenda? Ptjaaa, vad sägs om lite:

livet, döden, vänner, familj, kärlek, framtid, minnen, elände, glädje, sorg, jul, panik, ångest, höst, vinter, sommar vår, lite fler minnen, lite mer panik.  Och en jävla massa annat som bara borde slänga sig i väggen istället för att plåga mig och mitt stackars huvud
. Beat it. Jag har varken lust eller ork för att umgås med er.

Tack på förhand

Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0