saturday night fever


Var gick det snett egentligen? När päronen ligger halvdästa i soffan och pratar om att köpa hämtmat, utan en tanke på att röra en fena för mycket. Ljudet av en treo som susar omkring i ett glas vatten ute i köket. Mjukisbyxor verkar vara dagens outfit. It's bakis @ Hamngatan.

Och här sitter jag. Spikens nykter. Saker som minner om min gårdagskväll är en svag doft av bröd och dressing (honungssenap) och ett skärsår på fingret (hej 55 kunder sista timmen, två personal och hela min plasthanske är röd av blod, behöver du verkligen  dressing?)

Kvällens ros iaf till de tre "såhär är vi när vi är ute nyktra" studenterna som höll mig sällskap en timme. Killarna åt ständigt gröt (plus i kanten där), även på förfesten. De bjöd mig på grötsfest i December så vi kunde fira min födelsedag. Tack också för min nya favorit roliga historia.

"Vad säger Askungen när det går för henne?"
"Jag kommer, jag kommer"


Höhö.

Det fick mig att nästan orka vara trevlig mot varenda kund återstående timmar av kvällen :D

Och nu är det snart dags för ensam 16-22.30, alla ska ha bakiskäk och vi har två footlongs för 99 pix. Jihaaaaaa :D

Puss på er va!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha! askungen är ju klockren :D

2009-11-29 @ 15:33:29
URL: http://nittonhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0