seriö[email protected]?


4 personer i salen. 4. FYRA.

Och vad säger hon?

"Ta för er av utrymmet, sprid ut er. Och mitt i passet vill jag att ni delar upp er så att hälften är på den här sidan och andra halvan där" Snälla.

När sedan inte en enda svettdroppe ens varit i närheten av att blotta sig på våra bleka små pannor, och motivationen dog nånstans under uppvärmningens talvtaskiga musikval (nej man ska inte göra remixer på redan klockrena låtar), vad kommer då ur hennes löjliga lilla mun om inte ett klockrent "tjooooooheeeeeeeej". Detta självklart tillsammans med ett fjantigt leende som om hon 1. Fått en sjuhelvetes orgasm, eller 2. Är skyhög, på något annat än friskis härliga ångor.

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall min något skeptiska min och himlande med ögonen gjorde dig ledsen. Men jag vill verkligen framföra mitt hjärtligaste och allra bästa TACK för att du nu gett mig ännu en sak att stryka från listan på "saker att roa sig med på onsdagskvällar". Verkligen. Tusen tack. Gulle dig.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha "gulle dig" ^^

2009-11-05 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0