Dagens ros


Till Joel och Viktor som förgyllde min redan så plågsamma arbetsdag (hej gröthjärna som hjälpte mig att nästan fixa en mindre översvämning i köket).

Ser båda komma in genom dörren med varsitt flin, sedan står de båda framför disken och diskuterar medans jag hjälper kunderna innan, i bakgrunden hör jag:

V:"vilken ska jag ta?"

J:"ta den svåraste bara"

Jag försöker rädda kommande situation genom att ropa till mig chefen så att han kan ta hand om grabbarna grus. (Minuspoäng från båda parter)

Till slut måste jag dock ta hand om det hela och ta betalt, medans Joel fortsätter studsa runt i bakgrunden och skrika saker som "ångra dig också" "fråga vad hon rekomenderar" osv.

Tack iaf för att ni skippade matkriget och nöjde er med att klaga på det skitiga golvet. Ses i morrn va! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0