det gäller att aktivera sig


Insåg precis att jag kan stryka "söka jobb" som måndagsnöje nu. Men vad gör man på en måndag annars? Jag känner mig totalt förvirrad. Jag har redan tagit fetaste sovmorgonen och ätit fetaste frukosten, läst varenda lilla meningslös artikel i corren, kollat igenom hundratals gamla bilder på facebook, saknat australien och byron bay lite, varit extremt avundssjuk på delerud o co, och hoppat runt och skrikit halsen av mig till "The way you make me feel".

5 ½ timme kvar till jobb och alla mina roligaste tidsfördriv redan avklarade. Det här kan bli en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anton

Du kunde ju käkat lunch med mig? ;)

2009-10-05 @ 15:14:38
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Ankan

jag hade ju fetaste sovmorgonen ju, inte tid för lunch heller :P

2009-10-05 @ 16:10:02
Postat av: eve

2009-10-05 @ 17:20:37
Postat av: eve

kul med jobb:D

2009-10-05 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0