good old times

Jag vet inte om det är det faktum att jag har haft en typisk tråkig dag eller att jag bara är allmänt lättroad men av någon anledning kan jag inte sluta skratta när jag läser igenom gamla resdagboken från Norge.

Och jag minns hela dagen såväl. Först springa runt på hotellfanskapet och se gäst efter gäst försvinna med ambulans, sova 4 timmar och jobba första dagen på la baguette. För att sedan, ta en tur genom hotellet på vägen hem, se chefen där skrubba rent varenda vrå och fullkomligt böna oss att jobba eftersom alla var sjuka (inklusive han själv).
Jag ser Krompan och mig framför oss när vi bara tittar på varandra, sedan på chefen, och bara skakar på huvudet. För att gå hem och äta stulen choklad.


"Efter 4 timmars sömn gick jag sedan upp för att jobba ett par timmar på La Baguette. På grund av dålig kommunikation var jag och Krompan helt ensamma och fick improvisera lite när vi öppnade. Detta tillsammans med min trötta hjärna ledde till allmän kaos större delen av dagen men ett fett beröm från vår nya chef Martin Halvorsen. Vi älskar denna man. Han gav oss sympati och beröm då vi behövde det som mest. Detta firade vi med att åka hem och trycka i oss en enorm mängd
GRATIS choklad som vi tidigare i veckan stulit på mässan"




Kommentarer
Postat av: Anonym

CHOCKO CHOCKO!!!

2009-09-22 @ 21:09:02
Postat av: världsvan no1

gratis är så jävla gott..det har jag med insett nu som fattig studentjävel

2009-09-22 @ 21:21:48
URL: http://falafelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0