Höst


Jag hade tänkte skriva ett jättelångt inlägg om att nu är det minsann höst och sommaren 2009 är över. Om att alla coola typer man vanligtvis brukar kunna hänga med skopar glass, sitter i viktiga möten, dricker vin vid nån flod i Frankrike, säljer ost/bullar i Oslo eller säljer skohyllor utan tillhörande skruvar på rusta.

Sen tog jag en promenad med kameran i högsta hugg, har skulle det tas höstbilder. Med höstspellistan på ipoden såklart. Och strumpbyxor. Och långärmat.
Och ja .. Det var ju inte kallt. Och inte fan fanns det mycket höstbilder att ta.
Så jag får väl vänta lite lite till på den där jäkla hösten då. Och ta på mig en t-shirt istället.

(och en liten liten höstbild lyckades jag få till i alla fall)




Kommentarer
Postat av: Anton

Jobbigt att bara behöva ha tshirt på sig. Life is hard.

2009-09-10 @ 16:34:40
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: eve

Ingen höst här i oslo heller, men jag går i kavaj o svart jeans för dte är snyggt men varmt haha

btw bra bild

2009-09-10 @ 19:36:40
Postat av: krompan

det är lite höst här på morgonen försöker jag inbilla mig, ibland går jag med kofta på mig då.

2009-09-11 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0