smärta <3


Kära Hanna frågar mig vad som händer och jag gör ett desperat försök till att få medlidande genom att på bästa möjliga sätt försöka beskriva vad som händer just nu.

Jo.

Jag genomlider just nu någonting som känns lite som .. Som om någon försöker DRA ut min livmoder genom knäna. Samtidigt som jag vill spy. Och sen känns det lite som om någon försöker trycka upp en stor elefant i "de nedre regionerna" (bloggcensur va) JÄKLIGT långt, och fattar inte att det faktiskt finns ett stopp.

Vi snackar alltså mensvärk. BIG TIME. Många er medsystrar där ute vet vad jag snackar om. Inget hejsvejs över det hela om vi säger så. Här ska man plågas.

Men, vad knäcker Hanna ur sig, om inte; "Jag har haft tur och aldrig haft några problem med det där".


?????!!!!!!??????

Suck & Stön.

Tacka vet jag ibumetin och en bra bok.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hanna skulle ha spö!

Varma vetekuddar och ipren <3

2009-09-07 @ 19:34:37
Postat av: hanna

jävla bitches :P jag försökte så gott jag kunde!!

2009-09-07 @ 21:39:39
URL: http://nittonhundra.blogg.se/
Postat av: hanna

aldrig sagt att jag inte vill ha elefantsex va, fatta vad jag missar :O

2009-09-07 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0