Love is in the air


Planen för alla hjärtans dag:

Promera till ica och inhandla goda saker till god middag
Promenera hem och tillaga maten tillsammans (dvs jag står för matlagningen, Fille för dukning och diskning)

Allt detta skulle avnjutas med en flaska rödvin (!), tända ljus och mörk choklad och en bra film efter maten. Låter som den perfekta alla hjärtans dagen i mina öron va.

Skönt att det hela slutade med att jag blev magsjuk mitt i maten och totaldäckade efteråt. Grattis Fille. Vinflaskan blev knappt halvdrucken och chokladen oöppnad.

Tur i alla fall att man har en pojkvän med öga för livsnjutning som ger en röda rosor, fin choklad och rödvin på alla hjärtans dag. Snygg är han också.

Helt klart omstart onsdag.






Kommentarer
Postat av: eve

oscar tycker allahjärtans dag är överskattat. vi firar inte:(

2010-02-17 @ 09:44:36
Postat av: Ankan

Det är det ju också kanske, men det är en fett bra anledning att äta choklad o dricka vin :D

2010-02-17 @ 11:47:58
URL: http://hejsvejsva.blogg.se/
Postat av: hanna

vad är det med killar och alla hjärtans dag!? verkar som du har hittat ett sällsynt bra exemplar iaf :)

2010-02-17 @ 16:56:05
URL: http://nittonhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0