breakfast @ hamngatan


Per S: Vad har du gjort i pannan?
Jag: Det är en bula
Per S: Har du slagit dig?
Jag: Mmm
Per S: Var då?
Jag: Slog i en vägg
Per S: höhö, har du gått in i väggen alltså?
Jag: Mm precis ..

Frukosten intas till ljudet av knäckebröd som tuggas sönder och det äckliga kaffet rinner genom den gamla kaffebryggaren som jag snart ska slänga ut.

Per S: Du har inte funderat på att kräva skadestånd av ägaren till väggen? (Lägg till jordens största flin här)
Morsan: Det skulle hon väl göra om hon bara mindes vilken vägg det var
Per S: Det kanske är ett märke kvar i väggen så du kan hitta den

Morsan+Per S nickar i samförstånd och lägger båda till ett höhö.

Kommentarer
Postat av: krompan

på syrsan gick snacket lite annorlunda. när jag fick rycket o va tvungen att ha kaffe glass o kaka dirr sa ragge: jaså, det var så hårt igår?

morsan: men ragnar! så du säger!

2010-01-30 @ 20:03:55
URL: http://lepetitcadeau.blogg.se/
Postat av: Ankan

haha! två öl!

2010-01-31 @ 23:27:31
URL: http://hejsvejsva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0