Random kille: "tycker du om ditt jobb"?


Madde:

"PYTTE JAG ÄR HÄR!!"
"Jag skulle kunna vara livvakt här"
"Jag ska sätta mig på en stol nu, det är lite mer civiliserat"
"Pytte den här hamburgerskylten är inte speciellt bra" (efter att ha ramlat bakåt på den så den slog i fönstret för tredje gången)
"Vad är det på den här hamburgaren egentligen"?
"Pytte är gurkan väldigt stark"
"Jag ska köpa mjölk av dig nu, den kostar tolv kronor" (eller 19, de är ju vilket som)

Adam:

"Kostar det extra med ost"?
"Kostar det extra att toasta"?
"Kostar det extra med dressing"?
"Kostar det extra med salt och peppar"?
"Kostar det extra att dela"?

Fredrik:

"Seriöst Ankan känn ingen press bara för att det är vi"
"Jag vet inte vad jag snackar om, jag är bara full alltså"

Anton:

"HEJDÅ ANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!"

Jag:

"Hejdå ANTOOOON!!!!"

Hela jävla Subway

"HEJDÅ ANTOOOOOOOOON, följ dina drömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0