Losing your heart to a beautiful one


När man inte har mycket mer på schemat än att jobba 16-20 en onsdag, och läget på vännerutflugnafrånlinköpingfronten är ungefär exakt detsamma som för en vecka sedan så finns det massa roliga saker man kan hitta på att roa sig! Det gäller att aktivera sig va!

TILL EXEMPEL kan man läsa en halvtaskig bok av Ulf Lundell, för en gångs skulle lyckas göra en fläta på sig själv utan att behöva slå sönder något i ren ilska och frustration efteråt, och filosofera.

Och ojoj vad jag filosoferat!

Förutom hur jag ska rädda världen från att gå under och så vidare så har jag kommit fram till följande:

1. flätor är fint
2. jag måste verkligen öva på min positiva sida
3. mitt morgonhumör är förskräckligt
4. Bruce är bäst
5. folk som bestämmer sig för att köpa en kebabtallrik 10 minuter innan ikano stänger borde straffas
6. jag borde verkligen börja planera min framtid lite bättre
7. veggiebacon kan vara en av de bästa uppfinningarna på väldigt länge.
8. jag borde sluta filosofera så mycket

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0