Grubbla - ständigt och oroligt tänka på svåra problem


Brainoverload big time. Ankan är körd i huvet.

Exempel på svåra problem som man ständigt och oroligt kan tänka på är:

Framtiden: What to do? Jobba året ut? Jobba sommaren ut? Hösten ut? Resa? Resa vart? Afrika? Sydamerika? Asien? Europa? Rymden? Resa när? Hösten? Vintern? Eller kanske börja plugga? När då? I höst? Vart? Kommer jag in? Och har jag råd att resa? Vågar jag flytta helt själv? Vem skulle jag resa med? Ska jag resa själv? Kan jag vänta med att resa? Är det svårt att få lägenhet i Malmö? När måste jag bestämma mig? Är jag sugen på att jag är plugga? Är jag säker på vad jag vill plugga? Skulle jag trivas i Malmö? Eller är Göteborg bättre? Vad fan vill jag?

Nutiden: Hultsfred eller Peace & Love i sommar? Oslo 17 maj? När ska jag ta semester? Hur mycket semester får/kan/bör jag ta? Hur mycket pengar kommer jag tjäna? Har jag verkligen råd att inte bo hemma i sommar? Hur mycket får jag jobba? Hur mycket vill jag jobba? Vad fan ska jag göra i morgon? Ska jag klippa mig? Ska jag permanenta håret? Färga? Vad ska jag ha för kläder på Salem på Torsdag? Vad ska jag ha för kläder i morgon? Borde jag gå och lägga mig i sängen med min ipod, lyssna på sovalistan och sluta tänka för mycket? Hur dags ska jag gå upp i morgon? Orkar jag resa mig upp? Var fan är mobilen? Och Ipoden?

En sak vet jag iaf. Huvet needs to vila lite. So looooong. Eller, hejsvejs, som jag brukar säga!

Kommentarer
Postat av: eve

fy fan. det där inlägget blev jag bara liite snurrig av:S

vadå fundera över 17maj, komigen!

2010-05-05 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0