still alive!


Oroa er inte alla russin och övriga därute! Jag lever än men nya lägenheten bråkar lite med oss när det kommer till det där med internet. Cyberspace är tydligen inte nån av oss starkaste ämne.

Just nu sitter jag hemma hos Frida, a.k.a Norrland och tjuvar lite på hennes nät medans hon och Fille har intagit matkoma och powernapar.

Igår var de dags för första tentan och så även en välförtjänt tentafest så dagen har varit fruktansvärt mycket stillasittande och lär så fortsätta. Mat, fett, socker och vila är grejen.

Kommer mera såfort vi har internet igen! Nu ska jag krypa ner mellan mina utslitna kämpar och mysa lite!

Hepp hepp!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej goding. Tanker pa dig har boritfran och har ett mantra i huvudet som jag tror har sitt ursprung i vara samtal. Du verkar ju ha det alldeles fortraffligt. Jag med (FAKTISKT) emellanat. Ses om en inte alltfor avlagsen framtid. Poss

2011-03-08 @ 23:24:48
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0