att aktivera sig

Femte dagen i Malmö och vi börjar känna oss lite hemma. Om än lite ensamma. Ingen av oss börjar tydligen skolan förrän på måndag så vi försöker aktivera oss på egen hand. Jag hade i alla fall upprop och introduktion igår och jag tror det här blir fett bra faktiskt :)
Hittills har vi aktiverat oss med att shoppa lite på second hand. Jag har fyndat två fina väskor för 50 pix! Vi har även haft Krompan här på soppa och film :)
Idag har vi kollat in möllan, hitta en fetingstor affär full av LP skivor, försökt hitta mysigaste fiket och ätit monsterburgare på 1000 & 2.
Annars chillar vi mest va! Fille lirar lite fotboll och jag springer och försöker plugga lite (duktigt!).
Nu äre eftermiddagsfika här va!
Hare brauuu
PÖSS
Fille totally utmattad

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh, hamburgare! vad tog du för nån?

2011-01-13 @ 16:37:43
Postat av: Angelica

jag tog den med mozarella och pesto, sviiiiiiiiiiingod :D

2011-01-13 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0