our house, in the middle of the street

utsikt
här sover vi
här lagar vi mat
utsikt

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint :D

2011-01-10 @ 15:53:23
URL: http://bladhan.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack :D

2011-01-10 @ 17:42:50
Postat av: Madeleine

stört frääääääscht ju :)

2011-01-10 @ 19:27:11
Postat av: Agnes

Härligt ändå! Slår vad om att du kommer få så brutalt mycket vänner att det blir kaos i systemet. Men förstår skräcken, själv våndas jag (ser inte det minsta muskulös ut i min ensamhet). Men som vi sa: oavsett hur det går för oss så kommer ingen att få veta förrän vi berättar. Konsten är att vinkla det rätt! Det viktiga är ju vad alla andra tror, inte vad som faktiskt händer (eller inte händer). Glöm inte det! Ses i sommar goding, puss och kram. Schysst lägenhet för övrigt

2011-01-10 @ 22:34:15
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha! jag har upptäckt att de har FEM friskis och svettis här så jag måste nästan investera i ett kort! vi kan gymma ihop på videolänk? Det är sjukt coolt. Ser fram emot ditt besök i sommar när du kommer hit o berättar om att TOKIGT du varit med om i Peru sen :D

2011-01-11 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0